.

.

مثل کبریت کشیدن در باد
             زندگی دشوار است

من خلاف جهت آب شنا کردن را - مثل یک معجزه باور دارم
           
             آخرین دانه ی کبریتم را
                             میکشم در این باد
                                           هر چه بادا باد !!!
              


"سهراب سپهری"


م...م... خانوم رو نمیدونم - ولی من عمرا بتونم تا عید صبر کنم که شما تشریف بیارین ! دیگه طاقت نمیارم ! خودم اینجا - دلم اونجا ....
مولوش جان - شما نمیگی - عید بیای - زمستون تموم شده - اونوقت - م... م... خانوم لباس پشمیش رو نمیتونه بپوشه !!! من اینهمه گل خریده بودم که با هم بخوریمشون !!! آخه چرا ؟


هی رفتم اینور - رفتم اونور - مردما رو مسخره کردم که چرا اینقدر با هم رمانتیک حرف میزنن - آخر سر به سرم اومد.امروز فرمودن که نمیدونن چرا رو دنده قربون صدقه رفتنن - دیروز گفتن که هی دلشون میخواد قربون صدقه برن - پریروز .... کلا هر روز بهتر از دیروز ! منم فقط میتونم بشینم و به قهقهه به خودم بخندم و مزه ـ دلنشین و دلچسب و دل نواز و دل انگیزـ حرفای انگبینی رو بچشم و البته قبل از خواب یه مرحله هم همه اینها رو نشخوار کنم !!!!

من به خودم افتخار میکنم (استحضار دارید که استعمال « افتخار»  روش خوبیه برا توجیه فشار های وارده ) ! من تونستم یه بچه شیر ماده رو به جایی برسونم که فقط بتونه سکوت کنه و تماشا ! خصلت خوب ـ مردادی ها اینه که اگه رو دستشون بلند شی زبونشون کوتاهه .  فی الواقع به این نتیجه رسیده که اگر خفه شه و صداش در نیاد  گاف هایی که داده زودتر به فراموشی سپرده میشه تا اینکه هی بخواد به شیوه خاله زنکی جیغ جیغ کنه ! خوشحالم از اینکه بالاخره داره میبینه که آدم پر اشتباهیه ! البته یه احتمال هم هست که اصلا به ت..شم نگیره و من دچار توهمات شده باشم ... ولی خیلی اینجوری به نظر نمیرسه . با وجود تمام ـ گیرای تخمی و قهرهای شخمی و ... دوران ـ جالبی رو باهاش داشتم !  سعی میکنم یه جوری پاکش کنم که خوبیاش بمونه ! 


بیچوره ( با اقتباس ) گربه - چقدر ته ـ دلش حسای سرکوب شده داره - چقدر غصه داره - چقدر بغض داره - چقدر ناراحته برا دلش ...!! 
                                                      


Who r u carrying all those bricks for ? God ? is that it ? God ? well i'll tell u, let me give u a little inside information about God.God likes to watch.He's a prankster.think about it, he gives men instincts.he gives u this extraordinary gift and then what dose he do ? i  swear, for his own amusement,  his own private cosmic gag reel, he set's the rules in   opposition.it's the goof of all time 
Look, but don't touch 
Touch, but don't taste 
Taste, but don't swallow 
and while u're jumping from one foot to the next, what is he doing ? He's laughing his sick fucking ass off !! he's a tightass ! he's a sadist !he's an acsentee landlord ! woreship that ? NEVER  


Satan (Al Pacino)   Devil's advocate

در روند پیشرفت هام در زمینه همزیستی مسالمت آمیز با یک موش از تیره لاغر.قد بلندها - باید عرض کنم که امروز در ساعت ۶:۳۰ به وقت امروز - یهو - دلم برا این موش لاغر.قد بلند تنگ و تاریک و کوچولو شد و درخواستی دادم مبنی بر اینکه « لطفا به من توجه شود - با من تماس ( فقط تلفنی ) گرفته شود » به محض ایراد متن سلام علیک از طرف این موش لاغر.قد بلند - در این مکالمه تلفنی برقرار شده - و حجم وسیع قربان صدقه وارده از طرف ایشان - به خودمو بابامو جدمو .. یک مشت بد و بیراه - از نوع ناموسی - نثار کردم و چندین بار استغفار کردم.
البته دستیابی به این موفقیت بزرگ - یعنی دلتنگی -  فوق العاده ایده آله.من خوشحالم که این همه قابلیت دارم و توانایی استفاده بهینه ازش رو هم دارم !



ته نوشت :
ببینم هنوزم پایه ای وقتی هنوز پای برف اینجاها باز نشده - پارک جمشیدیه رو تا اون بالا بالاها گز کنیم تا بالاخره ثابت کنیم که اولین برف زمستونو فقط خودمو خودت دیدیم ؟؟

Is Love 
what u thought,  when u first began, yeah
U got, what u want, u can hardly stand it, though
 by now u know it's not going to stop

it's not going to stop
it's not going to stop
till u wise up

U're sure, there's a cure
and u have finally found it
u think, one drink, will shrink u till
u're underground and living down
but it's not going to stop

it's not going to stop
it's not going to stop
till u wise up

Prepare a list for what u need
before u sign away the deed
cause it's not going to stop

it's not going to stop
it's not going to stop
till u wise up

No, it's not going to stop
till u wise up
so just give up





"Magnolia"

یه عالمه بازگیل زرد و صورتی دارم که همش پر محبت و علاقست و من به تعدادشون غصه دارم ! باز این واقع بینی مضحک شد سر خط دردسر ! باز نتونستم براش یه سناریو بنویسم و خودمو کوبیدم تو داستان که همه چیو به طور زنده ببینم و همه حدسا و فکرامو ثابت کنم.

راضیم نمیکنه !!!! دوست بیش از حد منطقیمون پارسال ازم پرسید چرا ؟ گفتم راضیم نمیکنه . براش توضیح دادم - ولی آخرش عاقل اندر سفیه نیگام کرد و گفت من درکت نمیکنم ! نمیفهمم یعنی چی !!!! شک کردم به خودم ! یعنی اشتباه میکنم ؟ بسمه ؟؟؟ تو گفتی کمه - ولی من نمیفهمم کمه یعنی چی - شاید باید میگفتی بس نیست !! الان باز هم سر حرفم هستم - راضیم نمیکنه ! همه کار میکنه برا بهترین بودن ولی .....

اینا بهانست - نوش داروی بعد از مرگ گربست.الان دیگه کاری نمیشه کرد.عادت ندارم وقتی یه راهیو میرم پلای پشت سرمو خراب کنم - ولی این دفعه قرار نبود پلی پشت سرم باشه که بخوام نگهش دارم یا خرابش کنم.راهم بی برگشته ! به خاطر همینم بود که گرگیجه گرفته بودم و نمیتونستم تصمیم بگیرم.می دونستم که قصدم اینه که اینوری برم که همه ندیده هامو ببینم و همه فکرا و دلیلا و توجیهامو محکم کنم ولی بی برگشت بودنش .... 

کودک خانواده امروز یهو - بی مقدمه ازم پرسید پشیمونی ؟ شوکه شدم ! این چرا باید چنین چیزی می پرسید ؟ بهش گفتم پشیمون نیستم.واقعا هم پشیمون نیستم !!! دوسش دارم - خیلی زیاد و یک عالمه بهش بدهکارم ! همه بدهی هامو میدم - هر چی این مدت خواسته و نداشته رو بهش میدم ! شاید این تنها کار مثبتیه که تو تمام عمرم انجام میدم ! راضیم از اینکه میبینم به چیزی که میخواسته رسیده ! اینقدر عزیز و دوست داشتنیه که حتی نمیتونم یه لحظه ناراحتش کنم !  از سر ترحم و این حرفا نیست - شخص خودشه که باعث میشه بهش فکر کنم.میخوام همه چی باهاش ایده آل باشه - چون ارزششو داره - به خاطر همینه که این همه به زیر و بمش فکر میکنم - برام مهمه  !

هنوز خیلی وقت دارم - میتونم با خودم کنار بیام.اون که فعلا هر چی میخواد رو داره - قول میدم کم براش نذارم.برام خیلی خیلی خیلی خیلی مهمه ! آدم پر توقعی نیستم ولی همینی هم که هست رو کم میکنم.سخته ولی به هر حال گهیه که خودم خوردم - به تنهایی - با ملاقه - دو لپی !!!!




فسقلی - مرسی برا همه نمک نشناسیات و گیرای تخمی و قهر های شخمی و بی صفتیت که باعث شد به پدیده وبلاگ نویسی رو بیارم !!! همیشه به یادت میمونم و سر فرصت حتما حضوری ازت تشکر میکنم.