.

.

 

نگاهم می کنی - اما به سردی - نه تنها من - تو هم دنیای دردی !

میگن شب ـ بلندیه امشب - منم میگم چه بهتر - بیشتر میخوابم ! میدونم - همیشه که نمیشه همه چی اون جوری باشه که دلم میخواد.دلم نمیخواست امشب ناچار شم وقتمو با کامی جان پر کنم - دلم میخواست خوش باشم.ولی خب - قابلیت اینو ندارم که خودم خودم رو خر کیف کنم !! باشد ( ! ) که به همه شما خوش بگذره.

 

 

گفته بودم هر کسی باید با همجنس ـ خودش بپره ؟ نگفته بودم ؟ گفته بودم هر کی زیادی حرف زد - باید جفت پا رفت تو حلقش ؟ نگفته بودم ؟ گفته بودم هر کسی ارزش دیدن نداره ؟ گفته بودم هر کسی لیاقت تورو نداره ؟ اینو نگفته بودم !

یه عالمه زور میزنی برا اینکه همه چی آروم و خوب و خوش پیش بره که چی بشه ؟ چرا سعی میکنی کاریو بکنی که بهتره ؟ چرا اون کاریو نمیکنی که دوست داری ؟ میدونم این که آدم فقط و فقط کاریو بکنه که دوست داره - جایی باشه که دلش میخواد  .. خیلی ایده آله - ولی به هر حال به این ایده ال میشه نزدیک شد.این همه استرس ( ! ) و اعصاب خوردی برای چی ؟ چی عایدت میشه ؟ حیف میشََََََََََََی !!!! دوست ورزشکارمون همیشه میگه الان بهترین دوران زندگی ماست - باید سعی کنیم که ازش لذت ببریم - البته به شرط اینکه آیندمون رو به گاف ندیم ! 

 

آدما - آخ آدمای روزگار ...

 

آدما شوخی شوخی به گنجشک ها سنگ می زنن و گنجشک ها جدی جدی می میرن

آدما شوخی شوخی به دل های هم زخم می زنن و دل ها جدی جدی می شکنن  ....!!

 

  

 

How many lives do we live ? how many times do we die ? they say we all lose 21 Grams at the exact moment of our death.everyone. and how much fits into 21 Grams ? how much is lost ? when do we lose 21 Grams ? how much goes with them ? HOW MUCH IS GAINED  

!! Twenty - one Grams

the weight of a stack of five nickels - the weight of a humming bird - a chocolate bar

? How much did 21 Grams Weigh

 

ای داد ـ بیداد اردبیل ... !

من کجام - تو  کجایی.من چی میگم - تو چی میگی.من تو چه فکریم - تو چه فکرایی میکنی !

 فسقلی یه زمانی گفت دیگه کار از " گذشتن " گذشته - الان دیگه باید رفت تو مایه های " ایثار" و " فداکاری " ! حرف قشنگیه - قابلیت پیوستن به سخنان حکیمانه رو داره .

دبیرستانی که بودم - یه آدمی رو میشناختم که هر موقع منو میدید و صحبتامون به جاهای لاوینگ میرسید میگفت شما جلو آیینه برو !!! خیلی طول کشید تا فهمیدم منظورش چیه - اون موقع ها خیلی به این چیزا اهمیت نمیدادم.چه فرقی میکرد ؟ اون کمتر - من بیشتر یا اون بیشتر - من کمتر.اون موقع این آدم ـ ( که یه جورایی آدم خیلی خیلی بدی بود ) به زور میخواست به من بتپونه که هم جنس بودن بیشتر از هر چیزی مهمه ! حالا این که کجاش درد میکرد که نمیخواست از موقعیتش سو استفاده کنه رو نمیدونم فقط میدونم که لطف بزرگی در حقم کرده ! والا !

 وقتی یکی مثل تو نباشه باهاش به هیچ جا نمیرسی - فقط و فقط یه مشت خاطره میمونه که بدش یه جور می پکونه - خوبش یه جور میسوزونه . ای خلایق -  بگردید و بیایبد یه موجودی که از جنس خودتون باشه !! تو الان به من میگی که طرفت عین خودت بود و بازم همه چی خراب شد ! منم بهت میگم که هم جنس نبودین - تا اونجایی که من میدونم تو خود آزاری نداری  !!!!

 

 دوست خونسردمون امروز تونست منو سورپریز کنه ! با این همه بیماری و مرضی که من دارم - شاد کردنم خیلی سخته - ولی خب - ایشون با استفاده از ابزار خاص تونست ! مرسی ! دوست خونسردم -  همیشه آهنگ ها رو به همین بی ریطی بچین پشت سر هم !!!

 

 

بین این همه غریبه

 تو به آشنا می مونی

 حرفای تلخی که دارم

 من نگفته تو می دونی !