.

.

 

اگه به حال خودش بذارمش چی میشه ؟!!

 

باور کن هیچ pixel  ای از زندگیش هم جا به جا نمیشه ! چه فرقی می کنه -  من نباشم -  یکی دیگه حتما هست !!  به هر حال اینو باید همیشه یادم باشه که فقط وقتی دور ور ورش خالی میشه -  یاد من میفته و متوجه حضور من میشه ! طبیعیه ! مسلما حضور انسان های جدید -  بیشتر توجه بر انگیزه ! این هم باز طبیعیه !

 


از قدیم گفتن که برای چیدن یه رابطه باید مدت ها تلاش کرد ولی برای شخم زدنش ثانیه هم کافیه ! یه گاو در کسری از ثانیه از روش رد شده !

 


می گه وقتی چیزی رو که خیلی دوست داری بذاری کنار جا واسه دوست داشتن های بعدیت  باز میشه ! تا وقتی چیزی رو که دوست داری بگیری دستت -  نمیتونی بهترش رو دوست داشته باشی ! 

 


اشتباه رفتی ! بی توجهی کردی !

 

حماقت !

 

نمی تونم بهش بفهمونم که آدمها وقتی دوست داشته میشن که دوست داشتنی باشن نه وقتی که یه اسم رو دنبال خودشون می کشن !

 

جسارت !!!

 

اونی که خوب میفهمه میگه خسارت زدن به خودت کاریه که از عهده هر کسی بر نمیاد -  یه سری قابلیت ها می خواد که تو نداری ! اونی که خوب می فهمه خیالش راحته !

 

عقده !

 

نمی دونم چرا همه  آدما و همه کاراشون به نظرم منفی میاد ! نمی تونم بفهمم واقعا این اتفاقات منفیه یا من دارم اینطوری برداشت می کنم !  نمفهمم عمدا این جوری میشه یا سهوا ! میگم عمدا ولی بعد می بینم که اتفاق افتادنش از روی عمد ناراحتم می کنه -  پس باور می کنم که هیچ قصدی پشتش نبوده ولی یادم می مونه که بهش فکر کردم و مسلما چیزایی که یادم بمونه -  یعنی وقتی بخوابم و بیدار شم ولی هنوز یادم باشه -  چیزای بدیه !

 

خریت !

 

بدترین قسمت قضیه گره خوردن اتفاقات حول و حوشم با بدبینیای جدیدمه  که باعث میشه به هر چیز چرت و پرتی فکر کنم ! چیزی راجع به جاروی دو سر گهی شنیدین ؟؟ مطمئنا قابلیت اینو دارم که  نذارم به شرایطش برسم !

 

توقع !

 

وقتی نهایت حسن نیتتو نشون می دی -  خیلی سخته که بپذیری به چشم طرفت همه کارهایی که می کنی وظیفت حساب میشه !

 

رفاقت !

 

تاکید میکنم رفاقت کردن و رفیق بودن کاملا دو طرفست ! خواستن هر دو طرف مهمه ! از یه وری رفتن بپرهیزید !!!

  

 


 

شب چهارشنبه سوری هم اومد و رد شد ! مثل هر سال کلی شوق و ذوق داشتم براش و کلی هم انرژی از اطرافیان جمع آوری کردم !

 

دوست خیلی خیلی منطقیمون رو که نگو ! هر چند که شکمش گندست و سبیل هم داره ولی با این حال اصلا و ابدا نمیتونه کسی رو ناراحت کنه ! گرچه منو حسابی یاد دوست پسر سابقم و دوران ناخوش برخوردامون انداخت ولی با این حال میمیرم براش !

 

حتی با موهای مش کرده هم میپذیرمش !!!! هر چند ازش متنفرم و بزودی زود -  قبل از شب تولدش ازش جدا می شم ولی با این حال میمیرم براش !

 

یه دونست ! چاق و مخمل ! از اونجاییکه همیشه گفتم آدما مجبورن آدمای چاق رو دوست داشته باشن -  دوسش دارم ! نه که فکر کنین دلم می خواد دوسش داشته باشما – نه -  مجبورم -  می فهمی ؟؟! اخیرا ظواهر امر رو کاملا حذف کردیم و داریم به عمق می پردازیم با این حال میمیرم براش !

 

اوه ! گفتم حس های جدیدی کشف کردم ؟ در این مقام به خودم افتخار می کنم ! براتون آرزو می کنم به این حس ها دست پیدا کنید ! هر چند که دستش تو گچه ولی با این حال مداوما – بی وقفه -  بدون استراحت ! میمیییییییییییییییییییییییرم براش !

 

یک عالمه دندون داره برای نشون دادن به ما ! گفتم منبع انرژیه ؟ گفتم با این که لاغره ولی آدم مجبوره دوسش داشته باشه ؟؟ هر چند آدم بدبینیم ولی با این حال همچنان میمیرم براش !

 

چاقه و دوست داشتنی ! البته برای شما ! گوله نمکه و مسلما دوست داشتنی ! با این که از موهاش متنفرم ولی با این حال میمیرم براش !

 

 


 

مطمئنا حالم خیلی خیلی بهتره ! گرچه هر از چند گاهی تو قدرت خدا و صبر و تحمل و سلامتی خودم می مونم ولی بهتر از قبلم !

 

 

بعضی روزا خوش شانسم -  بعضی روزا ورژن طنز خوش شانسی ! بعضی روزا سر حال از خواب پا می شم -  بعضی روزا کسل و مخمور ! بعضی روزا نمونه نیش بازم -  بعضی روزا اخلاق ندارم ! بعضی روزا از سر صبح مهربانم -  بعضی روز ها هم از سر صبح چشمم دنبال پر و پاچه مردم _ ! بعضی روزا انسان پرستم -  بعضی روزا هم منزوی !

 

جالب اینجاست که تمامی این روزها اصلا اهمیتی به خلق و خوی من نمی دن ! همه چی همون جوری که باید پیش بره و تا حالا رفته ادامه پیدا می کنه ! مهم نیست که روز خوبمه یا روز بدمه -  به هر حال قفل در پارکینگ می تونه باز نشه حتی با مشت و لگد ولی در عین حال می تونه با یه اشاره باز بشه !

 

را رفتن توی یه مسیر قوانینی داره – مهمترینش اینه که نباید خارج از مسیر را بری ! باید جلوت رو نگاه کنی و سعی کنی که خودتو بچسبونی به خط وسط جاده که مبادا تو تاریکی شب از مسیر بزنی بیرون !  ممکنه این وسط هر چیزی باشه مثل یه تیکه آهن – مثل یه گاو -  مثل یه چاله آب – مثل یه سرعت گیر -  مثل یه موش - مثل تنه درخت -  مثل پوست موز – مثل روغن -  مثل یه جنازه ! حالا دیگه بستگی داره به مهارت تو ! مهارت تو -  برای اینکه بتونی با یه فرمون کوچولو ردش کنی . اگه مهارتت کم باشه از مسیرت میزنی بیرون و ممکنه لای سیم خار دارا ریش ریش شی یا تو گل و لای بغل جاده گیر کنی و خیلی دیر تر از اون زمانی که باید -  به مقصد برسی شایدم اصلا نرسی !  نکته مهم اینجاست که مسیر همون مسیره – تو فقط یه عابری -  پس هر گلی زدی -  به سر خودت زدی !!!!!

 

 


ته نوشت :

 

ابراز دلتنگی می کنم + مرسی از اینکه هنوز تحملم می کنید !

 

هفته ای یه شب تا خرخره خوردن و مست کردن واسه پاک کردن آلودگی همه جا لازمه !

 

این روزا حالم خیلی بهتره ! هنوز هم حس خوبی نسبت به خودم پیدا نکردم ولی به هر حال محکمتر به نظر می رسم ! در برخورد با دوست خاصم هم تونستم خودم رو جمع و جور کنم و هر آنطور که می پسندد باهاش بسازم ! البته این روش موقتیه و به محض اینکه احساس کنم گرفتاری های زندگیش کمتر و کمتر شده -  به قول دوست مو سیخ سیخیمون -  با پنبه مخصوص خودم -  سرش رو نوازش خواهم کرد ! تاکیید می کنم که هنوز هم روزای خوبی رو نمیگذرونم ولی محکمترم !

 


ته نوشت :

 

از اونجاییکه استاد ایجاد مشغله فکری منه -  تونست از دیشب تا الان مخ منو حسابی کار بگیره -  البته اگر توهم حضور مخ نباشه ! حرفای جالبی می زنه  البته می دونه که من به استفاده اپیدمی وارانه  " همه دخترا همینن "  آلرژی دارم ولی همچنان از این جمله استفاده می کنه و اعتقاد داره که ما نسل ماده -  در روابطمون با نسل نر حد می ذاریم و لی نسل نر در برخورد با نسل ماده این کار رو نمی کنن ! آدمای مختلفی رو گذاشتم جلوم و بهشون فکر کردم -  راست میگه  -  تعداد زیادی شاید حتی بیشتری از دخترا همین کار رو می کنن.ولی خب -  در قبالش پسر های زیادی حتی بیشتری هم همین کار رو می کنن !  ولی من ...

 

ولی من -  حداقل اینبار این کار رو نمیکنم ! حدی براش ندیدم و نذاشتم و قصد گذاشتن هم ندارم ! شاید همین نبودن حد باعث میشه که سرعت پیشرویش هی بیشتر و بیشتر شه  چون میدونه که دیواری جلوش نیست و هر چقدر بره رفته ! باهات مخالفت نمی کنم که اذیت می شه چون خودم هم اعتقاد دارم که عاشق کسی که فقط دوست داره -  شدن -  زندگی سختی رو دنبال داره  ! ولی با خودم هم مخالفت نمی کنم که دوست داشتن کسی که عاشقته هم کار آسونی نیست ! باهات مخالفت نمی کنم که آدم هر موقع بخواد عاشق کسی شه می تونه ولی با خودم هم مخالفت نمی کنم که مطمئنا احساس چیزی نیست که بشه دفعات متعددی خرجش کرد !  حداقل برای من اینطوری نیست ! اونی که خوب میفهمه میگه تابوی آدما با هر شکست سخت تر میشه -  خوشبینانش اینه که نگیم شکست – بگیم تجربه -  ولی من تابوی خیلی سختی برای خودم دارم !