.

.

مسخ !

 


ته نوشت :

سندیتش مال یکی از اقوام دورمه ! زیباست !؟

 

 !!!believe

 

مطمئن باش راحت تر از اون چیزی که فکر می کنی از همه چیز میگذرم ، از همه چیز . حتی از حرفهای بی ربط و مزخرف و توجیه

 

Once upon a time, there was a tavern

Those Were The Days

 

Once upon a time, there was a tavern

Where we used to raise a glass or two

Remember how we laughed away the hours,

Think of all the great things we would do

 

Those were the days, my friend

We thought they'd never end

We'd sing and dance forever and a day

We'd live the life we'd choose

We'd fight and never lose

For we were young and sure to have our way

 

 

Then, the busy years went rushing by us

We lost our starry notions on the way

If, by chance, I'd see you in the tavern,

We'd smile at one another and we'd say

 

Those were the days, my friend

We thought they'd never end

We'd sing and dance forever and a day

We'd live the life we'd choose

We'd fight and never lose

Those were the days, oh yes, those were the days

 

 

Just tonight, I stood before the tavern

Nothing seemed the way it used to be

In the glass, I saw a strange reflection

Was that lonely woman really me?

 

Those were the days, my friend

We thought they'd never end

We'd sing and dance forever and a day

We'd live the life we'd choose

We'd fight and never lose

Those were the days, oh yes, those were the days

 

 

Through the door, there came familiar laughter

I saw your face and heard you call my name

Oh, my friend, we're older but no wiser

For in our hearts, the dreams are still the same

 

Those were the days, my friend

We thought they'd never end

We'd sing and dance forever and a day

We'd live the life we'd choose

We'd fight and never lose

Those were the days, oh yes, those were the days

 

 

Cross

 

 

ناگهان چقدر زود دیر می شود

تا نگاه میکنی ، وقت رفتن تو ناگزیر می شود

ببین!

آسمان ابری است، باران می آید

بمان!

لااقل باران را بهانه کن

بمان!

Crazy

 

مبایلم رو گذاشتم جلوم هی آنلاک میکنم  هی لاک میکنم ،عکس سکرین سیور  روِ نگاه می کنم ، سیاه میشه ، دوباره آنلاک میکنم ، لاک میکنم منتظر میشم عکسه بیاد و محو شه و سیاه شه و اگین

لاک ، آنلاک ، لاک ، آنلاک ...

 

همه واژه ها ، حرفا ، نگاه ها ، آدم ها ، خیال ها ، رویا ها ، ... تو مغزم رژه می رن

تعهد ، خیانت ، اعتماد، اعتماد ، ثبات ، انسانیت ، اخلاقیات ، دروغ ، گناه ، معصوم ، پاک ، رها ، انسان ، ...

تو راست میگی همه 2 راهی ها مزخرفن ، چرتن ، این یکی واقعا تخمیه .

خوشبختی!!!!

فقط 2 ماه ، فقط 2 ماه . این 2 ماه همه یقین هام رو شک میکنه

همین 2 ماه باعث میشه بین 2 راهیه حسرت و عذاب وجدان مجبور بشم یکی رو انتخاب کنم . اگه انتخاب کنم البته.

لاک  ، آنلاک ، لاک ، آنلاک ...

 

کم کم دارم دیوانه میشم

میخوام داد بزنم ، دارم خفه میشم ، له می شم ، گیر کردم ، اشک میریزم برای خودم . برای خوشبختی ای که دیگه هرگز معنی پیدا نمیکنه برام .

خیانت

اعتماد

اعتماد

...

 

؟!

 

مثل آدمای مست !

 

مثل آدمای دیوونه !

 

شیون ! ناله !

 

هنوز هم می تونی ! هنوز هم می تونیییییییییییییییییی لعنتی !

 

من ؟! تو خودت هم منو یه چینین آدمی نمیبینی و نمیشناسی.

 

نشد ! تمام تلاشم رو کردم برای پاک کردنت ولی نشد ! نفهمیدم کی شروع شد و چی شد که شروع شد فقط میدونم که وقتی خواستم پاکت کنم نتونستم ! جنست چیه ؟

 

رفتم ! رامو عوض کردم و رفتم پی کارم ! داستان عاشقانه میتونم بنویسم ؟؟؟ عاشق به کی میگن ؟ تو به چی میگی عاشق ؟؟! نمیتونم بنویسم ! از راهی که میرم راضیم – خوشبختم – عاشقم – مثبتم -  راست میگی ! قبل از اینکه له شم خودمو جمع و جور کردم ! سرپام !

 

یه کسی یه روزی گفت تو میگی دایره دوست داشتن ! می گی هممون توی دایره دوست داشتنیم – من یکی رو دوست دارم که اون یکی دیگه رو که اون یکی دیگه یکی دیگه رو .... نگفتم ولی خواستم بپرسم من کجای دایره بودم ؟؟!

 

به قول تو همه اینا رو هم رو هم که میاد میشه زندگی -  به قول بابام هم اینا قسمته -  سرنوشته ! جزیی از زندگی منه -  با همه تعهدم -  با اینکه اصلا نمیخوام اذیتت کنم -  ولی حق دارم بعضی وقتا براش مراسم عزاداری بگیرم ؟؟ ها ؟

 

می دونی -  مدت هاست باهام همراهی -  یا خودت یا فکرت !  بزرگت کردم !  نه تحمل ناراحتیتو دارم نه حتی تحمل شاد نبودنتو !  میبینی ؟؟! می فهمی ؟!

 

شاید نباید اینا رو بخونی – شاید درست نباشه که من بگم و تو هم بشنوی ولی دلم میخواد بگم -  دلم میخواد تو بشنوی !

 

حسرت پرواز رو  بشنو !