.

.

؟!

 

مثل آدمای مست !

 

مثل آدمای دیوونه !

 

شیون ! ناله !

 

هنوز هم می تونی ! هنوز هم می تونیییییییییییییییییی لعنتی !

 

من ؟! تو خودت هم منو یه چینین آدمی نمیبینی و نمیشناسی.

 

نشد ! تمام تلاشم رو کردم برای پاک کردنت ولی نشد ! نفهمیدم کی شروع شد و چی شد که شروع شد فقط میدونم که وقتی خواستم پاکت کنم نتونستم ! جنست چیه ؟

 

رفتم ! رامو عوض کردم و رفتم پی کارم ! داستان عاشقانه میتونم بنویسم ؟؟؟ عاشق به کی میگن ؟ تو به چی میگی عاشق ؟؟! نمیتونم بنویسم ! از راهی که میرم راضیم – خوشبختم – عاشقم – مثبتم -  راست میگی ! قبل از اینکه له شم خودمو جمع و جور کردم ! سرپام !

 

یه کسی یه روزی گفت تو میگی دایره دوست داشتن ! می گی هممون توی دایره دوست داشتنیم – من یکی رو دوست دارم که اون یکی دیگه رو که اون یکی دیگه یکی دیگه رو .... نگفتم ولی خواستم بپرسم من کجای دایره بودم ؟؟!

 

به قول تو همه اینا رو هم رو هم که میاد میشه زندگی -  به قول بابام هم اینا قسمته -  سرنوشته ! جزیی از زندگی منه -  با همه تعهدم -  با اینکه اصلا نمیخوام اذیتت کنم -  ولی حق دارم بعضی وقتا براش مراسم عزاداری بگیرم ؟؟ ها ؟

 

می دونی -  مدت هاست باهام همراهی -  یا خودت یا فکرت !  بزرگت کردم !  نه تحمل ناراحتیتو دارم نه حتی تحمل شاد نبودنتو !  میبینی ؟؟! می فهمی ؟!

 

شاید نباید اینا رو بخونی – شاید درست نباشه که من بگم و تو هم بشنوی ولی دلم میخواد بگم -  دلم میخواد تو بشنوی !

 

حسرت پرواز رو  بشنو !

 

نظرات 4 + ارسال نظر
دخترک چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 03:24 ق.ظ

نمی شناسمت که .. ولی می دونم هیچ کس تو رو نمی تونه بفهمه جز خودت .. خودت باید تصمیم بگیری
اما یه چیزی .. من یکی به خودم قول دادم واسه هیچی و هیچ کس مراسم عزاداری نگیرم
وقتی که چیزی رفته .. دیگه رفته. نمی تونه که نره !

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 04:22 ب.ظ

.......

ملقب به عسل جمعه 10 فروردین 1386 ساعت 04:32 ب.ظ http://30in.persianblog.com

گاهی باختن ، معنی ِ بردن رو داره !

اسلوموشن سه‌شنبه 14 فروردین 1386 ساعت 01:46 ق.ظ

سلام
نمی دونم از فضولی از اینجا سر درآوردم یا بی کاری؟!؟
فقط یه چیزی توجهمو جلب کرد
دیدم که تو هم بعضی از افکار منو داری
و بخصوص درمورد لاک آنلاک با هم تفاهم داریم
همین
عرض دیگه ای نیست
وبلاگت بدجوری بوی غم می ده
ولی خوشم می آد کی فوضولی کنمو بخوونم
در ضمن سال نوت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد